Авторежим 265А-4

Авторежим 265А-4Область застосування: вантажні вагони підвищеної вантажопідйомності.

Тип авторежиму

клапанно-поршневий

Габаритні разміри, мм не більше

286х206х423

Вага, кг, не більше

23

Переміщення поршня демпферної частини, мм

47±2

Вихідний тиск повітря після авторежиму при подачі стиснутого повітря на авторежим тиском (0,3±0,01)МПа [(3,0±0,1) кгс/см2], МПа (кгс/см2)

при зазорі між упором демпфера і майданчиком задатчика переміщення 1,6±1,0 мм
при піднятій на 16±0,5 мм майданчику задатчика переміщення
при піднятій на 40±0,5 мм майданчику задатчика переміщення

(0,135±0,01)[(1,35±0,1)]
(0,195±0,02)[(1,95±0,2)]
(0,3±0,01) [(3,0±0,1)]
Зміна величини встановленого вихідного тиску повітря в гальмівному циліндрі протягом 5 хв. при зазорі між упором демпфера і майданчиком задатчика переміщення 1,6±1,0 мм має бути не більше, МПа (кгс/см2)

± 0,01 (±0,1)

При штучному витоку повітря з гальмівного циліндра через отвір діаметром 1 мм зниження вихідного тиску повітря від встановленого повинно бути не більше, МПа (кгс/см2)

0,03 (0,3)

Вихідний тиск повітря після авторежиму при подачі стиснутого повітря на авторежим тиском (0,42±0,01)МПа [(4,2±0,1) кгс/см2], МПа (кгс/см2)

при зазорі між упором демпфера і майданчиком задатчика переміщення 1,6±1,0 мм

при піднятій на 40±0,5 мм майданчика задатчика переміщення

( 0,18 +0,010 )
-0,015

[ 1,8 +0,1 ]
-0,15

(0,42±0,01) [(4,2±0,1)]

Час переміщення демпфера з верхнього положення в нижне має бути в межах, с

20…60

При температурі мінус 60°С – в межах, с

18…60

*Номінальне значення переміщення упору демпферної частини, мм

120+1.0