Як влаштований Кран кінцевий 190

Кінцеві крани ум. № 190 встановлено на кінцях живильній, гальмівний і прямодіючого гальма магістралях кожної секції і служать для перекриття повітропроводу на кінцях електровоза. Робоче положення кінцевих кранів відкрите.

Кран кінцевий 190 складається з корпусу 2, всередині якого знаходиться клапан 3 з прокладними кільцями 4, В вертикальний виріз задньої частини клапана входить палець кривошипа 7. На квадраті осі кривошипа, що проходить через кришку 6, укріплена ручка 8 за допомогою шплінта 5. Кран кінцевий 190 до магістралі приєднаний за допомогою штуцера 1, що має внутрішню різьбу. До нижнього відростка корпусу крана приєднаний рукав і закріплений контргайкою 9.

При положенні ручки вздовж крана кінцевого 190 клапан займає крайнє положення. При цьому магістраль вільно з’єднується з рукавом. При установці ручки у вертикальне положення під дією обертаючого кривошипа поршень отримує горизонтальне переміщення і займає крайнє переднє положення. В цьому випадку магістраль перекрита і не має сполучення з рукавом. Обидва положення ручки строго фіксовані і стійкі. Для розвантаження рукава від тиску при перекритті магістралі в задній частині корпусу крана є атмосферний отвір. При вертикальному положенні ручки крана, тобто коли магістраль перекрита, порожнина рукава через цей отвір з’єднується з атмосферою.

ТОВ “Ретус-ОПТ” має можливість поставки Кранів кінцевих 190 у необхідній кількості за прийнятними цінами. За більш детальною інформацією звертайтеся за тел. 050-307-20-20. Будемо раді з Вами співпрацювати!